Annoncer og meddelelser

Udvalgte arrangementer

12.-15. juni: Folkemødet

22.-28. juli: Enhedslistens sommerlejr (Bavnehøj Efterskole)

9.-10. august: Sommertræf for byrødder

21.-22. september: Ungdomsfestival

5.-6. oktober: Enhedslistens årsmøde 2019

26. oktober: Enhedslistens politiske festival

9.-10. november: Faglig landskonference

Webshop i luften

Enhedslisten har fået en splinterny og lettilgængelig webshop, hvor afdelinger, medlemmer og andre interesserede kan bestille merchandise og materialer. Her kommer også en række helt nye varer, så der er noget at glæde sig til. Gå ind og tjek Enhedslistens nye webshop på:

vores.enhedslisten.dk/enhedslistens-webshop

Naturmødet 2019

23.-25. maj i Hirtshals

Naturmødet er et årligt nationalt folkemøde om og i naturen. Gennem tre dage omdannes den nordjyske by Hirtshals til epicenter for dansk naturdebat og naturoplevelser. Naturmødet afholdes for fjerde gang den 23.-25. maj i Hirtshals.

Enhedslisten har igen et telt på Naturmødet. Igennem alle de tre dage byder vi på bæredygtig mad krydret med lokale råvare i vores bod og vores egne biquiz.

Har du lyst til at være aktivist i vores telt, kan vi godt hjælpe med overnatningsmuligheder, bare skriv til Rasmus på [email protected].

Du er også velkommen til at kigge forbi vores telt, hvis du er i nærheden.

Foreløbigt program for Ø-teltet:

Fredag

Kl. 14.00: Folketingsmedlemmerne Peder Hvelplund og Øjvind Vilsholm præsenterer Enhedslistens naturpakke.

Kl. 18.00: Rød hygge i vores telt med musik og forskellige drikkevarer. Kig forbi, hvis du er i nærheden.

Lørdag:

11.00:

Bidt, brændt og stukket på naturmødet – med Sebastian Klein og Morten DD.

Enhedslistens naturordfører Øjvind Vilsholm præsenterer Sebastian Klein og Morten DD fra DR Ultras populære naturprogram ”Bidt, brændt og stukket”. Sebastian og Morten viser os nogle af de ”farlige” dyr, vi har i vores natur. Hvis alt går vel, er det kun Sebastian – og måske Øjvind – der bliver bidt, brændt eller stukket.

Bagefter gennemgås svarene i biquizzen, og vinderen kåres.

Se mere om Naturmødet på naturmoedet.dk.

Enhedslistens program bliver opdateret frem mod Naturmødet, du kan følge med på Enhedslisten Nordjyllands hjemmeside: nordjylland.enhedslisten.dk.

Medlemstal

Enhedslisten havde den 2. maj 9.137 medlemmer.

Fra Rød+Grøn: