Vedtagelse om rotationsordning

Årsmødet vedtog, at følgende fremover gælder for partiets rotationsordning:

"Når en person har været ansat i Enhedslisten i en periode kortere end 7 år, skal vedkommende holde pause fra ansættelsesforhold i Enhedslisten i en periode svarende til 2/7 af den periode vedkommende har været ansat for igen at kunne starte forfra i forhold til rotationsreglen. Udgør pausen mindre end 2/7 af det gamle ansættelsesforholds varighed tæller

2/7 af det gamle ansættelsesforholds varighed minus pausens varighed) x 7/2

med i beregningen af tidspunktet for vedkommendes rotation i det nye ansættelsesforhold, og dermed med i beregningen af dette ansættelsesforholds maximale varighed
Denne bestemmelse gælder også i forhold til valgte i lønnede tillidshverv.”

Lørdag, 9. maj 2009 - 10:31

Nyheder fra kommuner, regioner og udvalg