Meddelelser og annoncer

Bliv kandidat for Enhedslisten til EU-valget i 2019

Enhedslisten har besluttet at stille op til EU-parlamentsvalget i juni 2019. Vi skal derfor opstille 13 kandidater til at repræsentere Enhedslistens politik rundt om i landet til debatarrangementer og lignende. Kandidaterne opstilles på partiliste. Som kandidat vil du blive klædt på til EU-spørgsmålet, så du behøver ikke nødvendigvis have indgående EU-viden.

Opstillingsfristen for kandidater er torsdag den 18. januar 2018.

Hvis du synes, det lyder interessant, men er lidt i tvivl om, hvad det præcist indebærer, så kan du skrive til [email protected]. Her finder du svar på, hvad du skal gøre for at stille op, hvad det indebærer at være kandidat, hvad det vil sige at stille op på partiliste mv. Ligeledes vil der blive afholdt regionale kandidatmøder i slutningen af året og i starten af januar for dem, der kunne være interesseret. Datoerne for møderne er ikke på plads, men vil blive fastlagt inden længe.

For yderligere information eller spørgsmål skriv til [email protected] eller ring på +45 61 62 49 58

På vegne af EU-styregruppen

Mads Hadberg, International Koordinator

Er du vores nye kollega?

Har du lyst til at arbejde for partiet? Så er der netop nu to ledige stillinger på Landskontoret. Vi søger:

• En organisationsmedarbejder med et skarpt blik for organisationsudvikling og erfaring med at organisere og uddanne aktivister, organizere og frivillige m.m.
  • En international medarbejder med fokus på at styrke organisationens internationale og europæiske arbejde - pt. med hovedfokus på at forberede Enhedslistens opstilling til EU-parlamentsvalget i 2019.

Læs begge stillingsopslag på org.enhedslisten.dk/job

Medlemstal

Enhedslisten havde den 14. september 9.092 medlemmer.