Medarbejder til økonomiteamet på Enhedslistens landskontor

Baggrund

Enhedslistens økonomiteam består af tre medarbejdere, hvoraf den ene søger nye græsgange. Derfor søger vi en deltidsmedarbejder pr. 1. august 2018.

Arbejdsopgaver

• Betalinger af udlæg, især medlemmernes mange rejser
  • Kreditorstyring og betaling af fakturaer
  • Finansbogholderi
  • Afstemninger
  • Øvrige økonomiopgaver

Den endelige fordeling af arbejdsopgaver vil dog kunne tilpasses til dine ønsker og teamets samlede kvalifikationer.

Kvalifikationer

Det er en fordel, hvis du har erfaring i bogføring, afstemninger eller andet arbejde på et økonomikontor.

Du skal kunne arbejde struktureret og være bevidst om, at opgaver skal afsluttes til tiden.

Der er løbende behov for udvikling af økonomiområdet, så det vil være også være velkomment, hvis du er udfarende med gode ideer.

Arbejdstid og tidsbegrænsning

Arbejdstiden er 15 timer om ugen. Da sekretariatet skal omstruktureres efter næste folketingsvalg, er stillingen tidsbegrænset til 30/6 2019, det seneste tidspunkt for valget.

Vi tilbyder

• Et arbejde med vide rammer for at komme med indspark, at ideudvikle og tage initiativ.
  • Et spændende, mangfoldigt og hyggeligt arbejdsfællesskab med gode kollegaer såvel i landsorganisationen som på Christiansborg-sekretariatet.
  • Et team, hvor vi arbejder tæt sammen i det daglige.
  • Oplæring inden for dine arbejdsopgaver.

Det praktiske

Vores enhedsløn er 13.852,54 kr. om måneden for 15 timer om ugen. Hertil kommer en fritvalgsordning på 3,4%, som stiger til 4% den 1. april 2019. Enhedslisten har en pensionsordning, der følger CO- Industris overenskomst, hvilket pt. betyder 8%/4%. Overarbejde afspadseres 1:1.

Ansøgningsfrist

Ansøgning sendes til [email protected] mærket økonomimedarbejder senest den 28. maj kl. 12. Samtaler forventes afholdt i uge 24.

Om Enhedslisten

Enhedslistens landskontor består af 17 medarbejdere med base i Studiestræde og tæt kontakt til resten af landsorganisationen. Landskontoret er Enhedslistens organisatoriske rygrad og står for servicering af den politiske ledelse, medlemsadministration og den direkte kontakt til medlemmer og afdelinger, samt økonomi, organisering af årsmøder og seminarer m.m. Desuden står landskontoret for udvikling af organisationen som landsdækkende politisk handlingsfællesskab via kurser, træf og politiske kampagner, i tæt samspil med landsorganisationens regionale ansatte.

Der lægges i ansættelsespolitikken vægt på at fremme ligestilling i forhold til køn og etniske grupper, ligesom Enhedslisten giver fortrinsret til jobsamtale til ansøgere med funktionsnedsættelse. Det betyder at, hvis der blandt de bedst kvalificerede er personer med funktionsnedsættelse, skal vedkommende indkaldes til en samtale.

Du skal være/blive medlem af Enhedslisten.

Yderligere oplysninger fås hos Merete Pedersen, økonomiansvarlig, tlf. 22 10 11 23, [email protected]