kritiske Aktionærer hos A.P. Møller

Foreningen af kritiske aktionærer deltager i generalforsamlingen den 10. juni i Dampskibsselskabet af 1912, hvor der er forslag om at fusionere de to A.P.Møller-selskaber, 1912 og Svendborg. På generalforsamlingen repræsenteres foreningen af Pernille Rosenkrantz-Theil (MF) og Frank Aaen, foreningens formand.

Foreningen vil stille spørgsmål om, hvilke A.P.Møller fonde og selskaber, der ikke er omfattet af det nye regnskab for A.P.Møller gruppen, og om selskabet vil fremlægge en oversigt over de aktiebesiddelser, A.P.Møller Gruppen ejer - inklusive de fonde og selskaber, der ikke er omfattet af det fremlagte gruppe-regnskab, for at få et dækkende overblik over koncernens reelle indflydelse.

Fredag, 6. juni 2003 - 0:00