Pia Kjærgaards vendetta mod islam

Pia Kjærgaards vendetta mod islam fører til nordkoreanske tilstande, advarer Per Clausen, gruppeformand for Enhedslisten

- Pia Kjærsgaard skal nok til Nordkorea for at hente inspiration til, hvordan man konkret blokerer for tv-kanalers signaler til danskerne. Det understreger, hvor langt Pia Kjærsgaard er kommet ud i sin vendetta mod islam, udtaler Per Clausen.

- Pia Kjærsgaard vil blokere for, at danskerne får mulighed for at se verdens nyheder, som de tager sig ud fra en arabisk synsvinkel. Det er totalt i modstrid med danske traditioner for ytringsfrihed og frihed, men vil også være ufatteligt dumt. Vi har jo alle brug for at få vores verdensbillede udfordret,
fortsætter Per Clausen.

- Pia Kjærsgaards forslag understreger, at hun ikke har noget som helst ønske om integration, men ønsker at fastholde fjendebilleder og skærpe konflikterne i Danmark. Det er ikke så mærkeligt. Det er jo netop disse fjendebilleder og konflikter, som Dansk Folkeparti næres ved, slutter Per Clausen.

Mandag, 1. november 2010 - 9:43

Nyheder fra kommuner, regioner og udvalg

Støt de fængslede arbejderledere i Iran
29. nov – Fagligt Landsudvalg